NIEUW: FILMSCRIPTS DIE JE KAN HOREN



 Deze mevrouw in Hollywood is heel blij, omdat ze een hoop verkocht heeft. 

Of ze doet alsof ze blij is, omdat ze niets verkocht heeft.

Ze biedt iets 'nieuws' aan: 'Hearing is believing'. Lever een scenario op haar website in, en ze maakt er een hoorspel van. Acteurs lezen dan de rollen en de regie-aanwijzingen.

Volgens haar is dat een geweldig idee. 

En dat maar voor 275 dollar.

Ik vraag me af voor wie. "Hier, meneer Spielberg, mijn scenario gelezen door een stel zesde rangs acteurs, geregisseerd door een blije dame zonder regie-ervaring. Gaat u maar lekker even anderhalf uur van uw superkostbare tijd luisteren." 

Misschien is het wel iets voor degene die het scenario heeft geschreven. 

Het is altijd interessant om anderen je script te horen lezen.

Maar verder kan ik me niemand voorstellen, die anderhalf uur naar een voorgelezen scenario wil luisteren.  

Maar wellicht vergis ik me, en is het een gat in de markt. Wie weet werken deze scenario's als een nieuw soort hoorspel? Misschien wordt het een nieuw soort radio-ervaring, per podcast?

Oordeel zelf hier op www.iScript.com.