HOE EN WAAR KOM JE FILMSTERREN TEGEN?



 Opeens kwamen we de PRESIDENT VAN AMERIKA op een hele vreemde plek tegen.

Volkomen een verrassing.

Want: Waar kun je WEL verwachten dat je STERREN tegenkomt in HOLLYWOOD?

Bijvoorbeeld hier:



Vlak naast de videotheek en de copieershop zit DUSTIN HOFFMAN's favoriete pizzeria.

Aan de hoofdstraat in de wijk BRENTWOOD, niet ver van waar O.J.SIMPSON zijn moorden pleegde.

Dustin maakt daar geen geheim van: Waar hij maar kan, maakt hij er reclame voor. 

Ook al is er geen enkele aanleiding toe: Hij doet het toch. 

Dat irriteerde talkshow host JAY LENO tijdens een uitzending zo erg, dat hij vroeg:

"Wat ook al weer, Dustin, Pi-zzicato? Pizzi-cato? Zei je nou Pizzica-to?"

DUSTIN zei weer: "Ja, bij Pizzicato in Brentwood."

JAY LENO zei: "Sorry, dat verstond ik niet goed, Pizzicato, zei je toch, Pizzicato?"

En DUSTIN zei het nogmaals.  En JAY LENO liet het hem nogmaals zeggen. 

Totdat DUSTIN besefte dat JAY LENO hem in de maling nam, vanwege zijn schaamteloos pluggen van deze overigens hele gewone pizzeria. 

TOM HANKS bijvoorbeeld, die komt heel graag in deze pizzeria:



Dat is een stukje verderop, in de wijk Pacific Palisades, waar bij hem om de hoek STEVEN SPIELBERG woont. 

Deze overigens ook heel normale Italiaan heeft wel een valet-parking-systeem. Zodat Tom en Steven niet hoeven te parkeren en daarna te lopen.

BRITNEY SPEARS, JESSICA SIMPSON en andere vrouwelijke sterren zitten graag in deze exclusieve keten: MARMELADE. 



Deze zit tegenover de pizzeria van Tom Hanks, maar de dames zitten het liefst in CALABASES:

Dat is het eerste compleet rook-vrije dorp van Amerika.

Daar mag je als huiseigenaar dus ook niet in je eigen tuin roken.  

Wiens favoriete eettent is dit overigens?



Van niemand minder dan DONALD TRUMP. 

Hij vertelt tegen iedereen, ook diegenen, die het niet willen weten, dat ARBY's zijn favoriete broodje warm vlees is. 

Dan nu naar de PRESIDENT.

We gingen naar een avond ter ere van levende legende JOHN WELLS. 

Dat zegt je zo misschien niets, maar hij is de grote man achter series als E.R. en THE WEST WING. 

Toen we in de parkeergarage geparkeerd hadden, spraken mijn vriendin Marian en ik af, dat ik vast snel vooruit zou gaan om de kaartjes te halen. 

Ik stak van de parkeergarage over naar het gebouw. 

Tot mijn verbazing zag ik dat mensen mij enthousiast toejuichden.

Huh?

Nee, dat was natuurlijk niet voor mij. Ik keek achter me, en zag twee hele lange filmsterren:

JEFF GOLDBLUM uit JURRASSIC PARK, en

TOM SELLECK uit MAGNUM. 

Goh, wat zijn jullie lang, dacht ik toen alleen maar. 

Ik haalde snel de kaartjes, en stak weer de weg over, terug naar de parkeergarage.

Maar Marian was er niet. 

Waar was ze?

Daar... ze kwam net uit een duistere hoek van de parkeergarage. 

Ik zei als grap: Je kijkt net alsof je net DEEP THROAT uit ALL THE PRESIDENT'S MEN  hebt gesproken.

Nee, zei ze, ik heb net de PRESIDENT VAN AMERIKA gesproken.

En hij doet je de groeten

Ja, vast... haha. 

Nee, vertelde ze: toen ze uit de auto stapte, zag ze een paar mensen in die duistere hoek piepen.

Ze dacht: Toch even kijken.

Het was acteur MARTIN SHEEN, de president uit THE WEST WING, een van onze all time favoriete series.

Hij was daar in die donkere hoek gekropen, omdat hij belaagd was door handtekeningen-jagers. 

Die jagen op filmsterren om hen foto's te laten tekenen. Ze zeggen voor fans.

Maar de meeste verschijnen meteen op eBay of een andersoortige Marktplaats-site, waar ze voor veel geld verkocht worden. 

Meestal weigeren filmsterren dit. 

Maar de president was in een goede bui. 

Hij zag Marian naar hem staren verderop en vroeg of ze ook een fan was.

JA NATUURLIJK!

De president pikte een foto weg bij de handtekeningen-jager en schreef het volgende:



Bere-trots toonde ze het me:

TO MARIAN AND PAUL. PEACE. MARTIN SHEEN.

En sindsdien zijn we natuurlijk helemaal fan  van deze RAMON ESTEVEZ (zijn echte naam):

Die heeft meer dan welke andere acteur dan ook President van Amerika gespeeld, 

niet in de laatste plaats omdat hij nogal op de vermoorde president Kennedy leek. 

Zijn favoriete restaurant? 

Hij woont zo ongeveer tussen Dustin Hoffman en Tom Hanks...