HOEVEEL IS DE SNOT VAN SCARLETT JOHANSSON WAARD?


  
Laatst hoorde ik over DE SNOT VAN SCARLETT JOHANSSON.  Deze actrice uit LOST IN TRANSLATION snoot haar neus in een Kleenex-zakdoek. 

En toen verkocht ze die. Op een veiling-site zoals Marktplaats: eBay.

DUS OP EBAY KON JE EEN ZAKDOEK MET SNOT VAN SCARLETT JOHANNSON KOPEN...

Daar zit ook een film-idee in, dacht ik meteen. Maar tot nu toe kwam ik er niet uit.

Overigens is haar snot verkocht voor ruim 5000 dollar. Dat geld ging naar een goed doel. 



Laatst hoorde ik over een film-idee over de veiling-site eBay dat VOOR VEEL GELD is verkocht, en ik dacht meteen: JA! 

(En stiekem dacht ik er na: Verdomme! Waarom ben ik daar niet opgekomen...)

Titel: "Kneel or no deal".  (Vrij vertaald: Op je knieen of het gaat niet door).

Het is overigens waar gebeurd. En het geld is betaald aan degene, die dit meemaakte:

The true story of a desperate, divorced guy without money: 

He puts himself on eBay for a month for the highest bidder... 

and his ex-wife wins him.  

Ik blijf gewoon rustig tussen alles door doordenken tot ik ooit ineens denk: 

JA... Met een heleboel uitroeptekens. 

Want dan is het zo'n goed idee, als dat Disney van de week kocht... 

voor 1 miljoen dollar.

Wat was die pitch? 

Dat houden ze geheim. 

Nou, dan weet je zeker dat het een geweldig idee is... (waarbij je denkt: verdomme, waarom ben ik daar niet op gekomen?)